Peste 270 de companii din 14 țări își vor prezenta ofertele la cea de-a XXXII-a ediție a Târgului de Turism al României (TTR), care se desfășoară la Romexpo, în perioada 13 - 16 noiembrie.
Fie că au în vedere destinații deja cunoscute, precum Bulgaria, Turcia, Grecia sau zone din România, ca de exemplu, Predeal, Maramureș și Ardeal, vizitatorii vor avea din ce alege. Chiar dacă prioritare sunt sărbătorile de sfârșit de an, operatorii turistici vin la Târgul de Turism al României cu oferte pentru vacanțele din vara anului viitor, iar cei care le achiziționează beneficiază de reduceri early-bird de până la 40% pentru destinații precum Grecia, litoralul romanesc, Bulgaria și Spania, spun reprezentanții agențiilor de turism.
Companiile prezente la Târgul de Turism al României vor expune pe o suprafață de 7.000 de metri pătrați. La această ediție vor participa 60 de agenții de turism membre ale Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), care vor ocupa peste 50% din suprafața expozițională.
Tot în perioada 13 — 16 noiembrie, la Romexpo se organizează Romhotel — Expoziție internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante. Echipamentele pentru bucătăriile profesionale, articolele HORECA, piesele de mobilier expuse vor fi dublate de numeroase evenimente conexe pentru specialiști și pentru publicul larg. Astfel, vizitatorii Romhotel pot asista la competiții și cursuri de barista, iar în cadrul evenimentului "Sărbătoarea Gustului" pot degusta delicatese din Europa și vor alege "Cel mai bun sandwich La Lorraine".
Cele două expoziții reunesc peste 270 de companii din 14 țări — Austria, Bulgaria, Federația Rusă, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Republica Moldova, Palestina, România, Spania, Turcia, Ungaria — pe o suprafață de peste 10.000 de metri pătrați.
Prețul biletului de intrare este de 15 lei.
AGERPRES