Jumătate dintre turiştii care cumpără o vacanţă aleg să călătorească cu autocarul, pentru că plătesc cu peste 20% mai puţin decât pe un sejur cu avionul, cei mai mulţi dintre ei fiind tineri cu vârsta între 18-27 de ani şi seniori de peste 55 de ani, potrivit agenţiei Christian Tour.
"Peste 60.000 de turişti Christian Tour aleg să călătorească în fiecare an cu autocarul. Tinerii şi seniorii sunt cei care preferă acest mijloc de transport. Alegerea acestora este motivată atât de considerente financiare, vacanţele cu autocarul având un preţ mai redus, dar şi pentru că, o călătorie cu autocarul le oferă turiştilor posibilitatea de a descoperi mai multe locuri în drumul lor către destinaţie", a declarat Marius Pandel, directorul executiv al Christian Tour.
Principalele cinci destinaţii preferate de români pentru vacanţele cu autocarul sunt: Thassos, Halkidiki, Riviera Olimpului, Kusadasi şi staţiunile de pe litoralul Bulgariei.
În acest context, Christian Tour şi-a extins flota la zece autocare şi vrea să ajungă la 30 de autocare până în 2016. În acelaşi timp, în iunie, agenţia a deschis propria autogară în zona Gării de Nord din Bucureşti.
Christian Tour este una dintre cele mai mari agenţii de turism din România, alături de Perfect Tour, Happy Tour, Paralela 45 sau Eximtur. Agenţia a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 45 milioane euro şi a avut un număr de 150.000 de clienţi care au călătorit prin intermediul său. Pentru acest an, touroperatorul estimează creşterea numărului de clienţi cu aproximativ 33%, la circa 200.000 de turişti, şi vizează atingerea unei cifre de afaceri de 60 milioane de euro.
"Peste 60.000 de turişti Christian Tour aleg să călătorească în fiecare an cu autocarul. Tinerii şi seniorii sunt cei care preferă acest mijloc de transport. Alegerea acestora este motivată atât de considerente financiare, vacanţele cu autocarul având un preţ mai redus, dar şi pentru că, o călătorie cu autocarul le oferă turiştilor posibilitatea de a descoperi mai multe locuri în drumul lor către destinaţie", a declarat Marius Pandel, directorul executiv al Christian Tour.
Principalele cinci destinaţii preferate de români pentru vacanţele cu autocarul sunt: Thassos, Halkidiki, Riviera Olimpului, Kusadasi şi staţiunile de pe litoralul Bulgariei.
În acest context, Christian Tour şi-a extins flota la zece autocare şi vrea să ajungă la 30 de autocare până în 2016. În acelaşi timp, în iunie, agenţia a deschis propria autogară în zona Gării de Nord din Bucureşti.
Christian Tour este una dintre cele mai mari agenţii de turism din România, alături de Perfect Tour, Happy Tour, Paralela 45 sau Eximtur. Agenţia a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 45 milioane euro şi a avut un număr de 150.000 de clienţi care au călătorit prin intermediul său. Pentru acest an, touroperatorul estimează creşterea numărului de clienţi cu aproximativ 33%, la circa 200.000 de turişti, şi vizează atingerea unei cifre de afaceri de 60 milioane de euro.