În cadrul competiției “Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovația”, ediția a IX-a, produsele AQUA Carpatica Kids și AQUA Carpatica 250 de ml au fost premiate. AQUA Carpatica Kids a fost desemnată ”Produsul Anului 2018” în categoria apă pentru copii, iar AQUA Carpatica 250 de ml în categoria apelor minerale.
Produsele AQUA Carpatica Kids au fost lansate pe piață la finalul anului 2017 și s-au bucurat de un real în succes atât în rândul copiilor, cât și al părinților.
Sticluța AQUA Carpatica Kids a fost special creată pentru a veni în ajutorul părinților care vor să le ofere copiilor lor o alternativă sănătoasă de hidratare printr-o sticluță de 250 ml, într-un ambalaj atrăgător cu personaje colorate și cu un dop special, curge doar atunci când bei, astfel, cei mici se pot hidrata în siguranță, vărsarea apei fiind evitată. Dopul are o supapă de silicon ce determină curgerea controlată a lichidului și nu permite pătrunderea de niciun fel a corpurilor străine în recipient, păstrând nealterată calitatea apei.
AQUA Carpatica minerală naturală plată este o apă oligominerală, cu un conținut redus de minerale, recomandată în alimentația zilnică a copiilor. Toate componentele sale sunt în echilibru perfect și este o apă recomandată de Societatea Română de Pediatrie pentru consumul destinat copiilor, având un conținut redus de sodiu și cel mai mic nivel de nitrați dintre toate apele plate din România. De asemenea, AQUA Carpatica este o apă minerală naturală, neprocesată sau purificată în mod artificial, alcalină în mod natural și care poate fi folosită cu încredere pentru hidratarea optimă a celor mici.
AQUA Carpatica 250 de ml votat ”Produsul Anului 2018” în categoria apelor minerale
Ergonomică, ușoară, noua sticluță AQUA Carpatica de 250 ml este foarte practică și reprezintă o alternativă sănătoasă de hidratare pentru persoanele care au un stil de viață activ. Datorită ambalajului discret și a designului minimalist, noua sticluță AQUA Carpatica este accesoriul care, pe lângă faptul că se potrivește perfect oricărei ținute, are grijă ca organismul să fie mereu bine hidratat și plin de energie indiferent de ocazie.
Cele două premii obținute reprezintă o nouă recunoaștere a calităților produselor AQUA Carpatica, recunoaștere care ne onorează și pentru care dorim să le mulțumim în primul rând consumatorilor noștri care ne-au acordat toată încrederea și aprecierea lor.
Competiția “Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovația”, ediția a IX-a
Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a noua ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect
Studiul a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un eşantion de 7100 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. Studiul a avut loc în perioada 16 aprilie- 21 mai 2018. Criteriile de selecţie au fost: inovaţie, atractivitate, satisfacţie. Produsele câstigatoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele înscrise în competiţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni până la data startului competiţiei.
Produsele AQUA Carpatica Kids au fost lansate pe piață la finalul anului 2017 și s-au bucurat de un real în succes atât în rândul copiilor, cât și al părinților.
Sticluța AQUA Carpatica Kids a fost special creată pentru a veni în ajutorul părinților care vor să le ofere copiilor lor o alternativă sănătoasă de hidratare printr-o sticluță de 250 ml, într-un ambalaj atrăgător cu personaje colorate și cu un dop special, curge doar atunci când bei, astfel, cei mici se pot hidrata în siguranță, vărsarea apei fiind evitată. Dopul are o supapă de silicon ce determină curgerea controlată a lichidului și nu permite pătrunderea de niciun fel a corpurilor străine în recipient, păstrând nealterată calitatea apei.
AQUA Carpatica minerală naturală plată este o apă oligominerală, cu un conținut redus de minerale, recomandată în alimentația zilnică a copiilor. Toate componentele sale sunt în echilibru perfect și este o apă recomandată de Societatea Română de Pediatrie pentru consumul destinat copiilor, având un conținut redus de sodiu și cel mai mic nivel de nitrați dintre toate apele plate din România. De asemenea, AQUA Carpatica este o apă minerală naturală, neprocesată sau purificată în mod artificial, alcalină în mod natural și care poate fi folosită cu încredere pentru hidratarea optimă a celor mici.
AQUA Carpatica 250 de ml votat ”Produsul Anului 2018” în categoria apelor minerale
Ergonomică, ușoară, noua sticluță AQUA Carpatica de 250 ml este foarte practică și reprezintă o alternativă sănătoasă de hidratare pentru persoanele care au un stil de viață activ. Datorită ambalajului discret și a designului minimalist, noua sticluță AQUA Carpatica este accesoriul care, pe lângă faptul că se potrivește perfect oricărei ținute, are grijă ca organismul să fie mereu bine hidratat și plin de energie indiferent de ocazie.
Cele două premii obținute reprezintă o nouă recunoaștere a calităților produselor AQUA Carpatica, recunoaștere care ne onorează și pentru care dorim să le mulțumim în primul rând consumatorilor noștri care ne-au acordat toată încrederea și aprecierea lor.
Competiția “Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovația”, ediția a IX-a
Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a noua ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect
Studiul a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un eşantion de 7100 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. Studiul a avut loc în perioada 16 aprilie- 21 mai 2018. Criteriile de selecţie au fost: inovaţie, atractivitate, satisfacţie. Produsele câstigatoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele înscrise în competiţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni până la data startului competiţiei.