Paris
London
New York
Saturday, 20 April, 2024
Last Update 20:20
11:45    |    22/02/2016

Fonduri de 9 milioane de dolari pentru ONG-urile din România pentru promovarea în Google

Un număr de 200 de Organizații Non - Profit (ONG) din România pot beneficia, în acest an, de fonduri în valoare de 9 milioane de dolari pentru promovarea în Google, prin intermediul programului 'WEB-ONG', a anunțat, luni, într-un comunicat de presă, Asociația Europa Digitală, inițiatorul programului național și prima organizație partener certificat Google din plan local.

'WEB-ONG' are ca scop să ofere ONG-urilor din România posibilitatea de a dezvolta capacitățile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web și de aplicare la diverse granturi internaționale, printre care și Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.

În cursul anului 2015, peste 200 de ONG-uri din România au aplicat în cadrul programului, iar dintre acestea 30 de proiecte internaționale dedicate ONG-urilor au fost deja câștigate, iar 170 sunt în proces de înrolare. Organizațiile înscrise în programul 'WEB-ONG' au beneficiat, anul trecut, de peste un milion de accesări ale paginilor de Internet și mai mult de 16 milioane de afișări în motoarele de căutare ale proiectelor sociale derulate de acestea.

Asociația Europa Digitală menționează că, pentru anul 2016, a alocat alte 200 de locuri pentru programul 'WEB-ONG', care cumulează un fond de 9 milioane de dolari în Granturi Google, pentru promovarea organizațiilor în mediul online. Potrivit sursei citate, ONG-urile din România vor beneficia, lunar, de 10.000 de dolari prin intermediul proiectului internațional Google AdGrants for nonprofit, în vederea promovării în mediul online.

Programul dedicat organizațiilor non-profit a fost lansat în România, în contextul în care un studiu dat publicității de iVox.ro arată că doar jumătate dintre ONG-urile românești se promovau online în 2015, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanțare națională sau internațională destinată organizațiilor non-profit, majoritatea motivând lipsa de resurse și de cunoaștere. AGERPRES
 
Banner
 
Banner
 
Confesiuni Jurnalistice
cu George Grigoriu
Banner
 
 
 
 
ipv6 ready